"Outsmart the Waste" campaign - Case Study

Základné údaje:
  • Typ zdroja: metodiky,učebné pomôcky
  • Vydal/zostavil Slovenská agentúra životného prostredia
  • Rok vydania 2023
  • Cena Bez poplatku
  • Distribúcia Elektronická
  • Kontakt pre objednávku neuvedené
  • Jazykové mutácie Angličtina

Slovenská agentúra životného prostredia organizovala v školských rokoch 2021/2022 a 2022/2023 kampaň „Zatoč s odpadom“. Jej cieľom bolo okrem iného presmerovať pozornosť od recyklácie na predchádzanie vzniku odpadu a zapojiť nielen školy, ale aj jednotlivcov, tímy, rodiny s deťmi a širokú verejnosť. Zapojilo sa takmer 10 000 žiakov materských, základných a stredných škôl. Táto prípadová štúdia poskytuje náhľad do procesu prípravy, propagácie, priebehu a vyhodnocovcania tejto úspešnej kampane a môže byť použitá ako príklad pre inšpiráciu k vypracovaniu a realizácii podobnej kampane.

In the 2021/2022 and 2022/2023 school years, the Slovak Environment Agency organized the "Outsmart the Waste" campaign. Its goal was, among other, to redirect attention from recycling to waste prevention and to involve not only schools, but also individuals, teams, families with children and the general public. Almost 10,000 pupils from kindergartens, primary and secondary schools participated. This case study provides insight into the process of preparation, promotion, running and evaluation of this successful campaign and can be used as an example for inspiration for the development and implementation of a similar campaign.