Záhrada na dotyk

Hlavným zámerom projektu bola estetická a funkčná úprava školského dvora. Cieľom bolo zabezpečiť oddych, relax a podnetné edukačné prostredie pre environmentálnu výchovu.Hlavným zámerom projektu bola estetická a funkčná úprava školského dvora. Cieľom bolo zabezpečiť oddych, relax a podnetné edukačné prostredie pre environmentálnu výchovu. Záhrada na dotyk slúži ako prírodná ekoučebňa. Týmto projektom chceme u žiakov vytvárať kladný vzťah k životnému prostrediu formou zážitkového učenia. Vytvorili sme aj pocitový chodník, osadili sme domček pre hmyz a tiež lavičky a stôl.Hlavným zámerom projektu bola estetická a funkčná úprava školského dvora. Cieľom bolo zabezpečiť oddych, relax a podnetné edukačné prostredie pre environmentálnu výchovu. Záhrada na dotyk slúži ako prírodná ekoučebňa. Týmto projektom chceme u žiakov vytvárať kladný vzťah k životnému prostrediu formou zážitkového učenia. Vytvorili sme aj pocitový chodník, osadili sme domček pre hmyz a tiež lavičky a stôl.Hlavným zámerom projektu bola estetická a funkčná úprava školského dvora. Cieľom bolo zabezpečiť oddych, relax a podnetné edukačné prostredie pre environmentálnu výchovu. Záhrada na dotyk slúži ako prírodná ekoučebňa. Týmto projektom chceme u žiakov vytvárať kladný vzťah k životnému prostrediu formou zážitkového učenia. Vytvorili sme aj pocitový chodník, osadili sme domček pre hmyz a tiež lavičky a stôl.Hlavným zámerom projektu bola estetická a funkčná úprava školského dvora. Cieľom bolo zabezpečiť oddych, relax a podnetné edukačné prostredie pre environmentálnu výchovu. Záhrada na dotyk slúži ako prírodná ekoučebňa. Týmto projektom chceme u žiakov vytvárať kladný vzťah k životnému prostrediu formou zážitkového učenia. Vytvorili sme aj pocitový chodník, osadili sme domček pre hmyz a tiež lavičky a stôl.Hlavným zámerom projektu bola estetická a funkčná úprava školského dvora. Cieľom bolo zabezpečiť oddych, relax a podnetné edukačné prostredie pre environmentálnu výchovu. Záhrada na dotyk slúži ako prírodná ekoučebňa. Týmto projektom chceme u žiakov vytvárať kladný vzťah k životnému prostrediu formou zážitkového učenia. Vytvorili sme aj pocitový chodník, osadili sme domček pre hmyz a tiež lavičky a stôl.

Záhrada na dotyk slúži ako prírodná ekoučebňa. Týmto projektom vytvárame u žiakov kladný vzťah k životnému prostrediu formou záťžitkového učenia. Vytvorili sme spolu so žiakmi na hodinách techniky pocitový chodník, osadili sme domček pre hmyz a tiež lavičky a stôl.

Sprievodnými aktivitami boli:

- Prírodný ateliér, kde výstupom bola výstava prác z prírodnín a v ekoučebni sa vysadili trvalky a vysypali sa kamienky.

- Vieme, čo s odpadom?, kde výstupom bolo zhotovenie nástenky na chodbu školy s názvom "Ako dlho sa rozkladá", ktorá je prístupná všetkým žiakom školy.

- Pocitový chodník, kde výstupom bolo vybudovanie pocitového chodníka. Na konci aktivity sa osadili lavičky a stôl.

 

 

Podobné články