Kozmetika a drogéria na školách

 

Kampaň Učiteľ v akcii sa v mesiaci máj niesla v duchu témy V kontakte s kožou, ktorá zaujala takmer 500 žiakov a študentov. Z vyplnených online formulárov sme vyžrebovali p. Zoltána F. z Kalinova, ktorý od nás získava balíček metodických a propagačných materiálov.

Výzva Naber odvahu tento mesiac naozaj zaujala. Veľa detí či študentov si skúšalo vyrobiť vlastnú kozmetiku, objavovali čaro prírodnej kozmetiky, či skúšali upratovať iba s pomocou octu alebo kyseliny citrónovej. Predškoláci kreslili obrázky ako vonia ich maminka a skúmali rôzne prírodné látky pomocou čuchu. Mladší žiaci usilovne pátrali po stopách špiny v ich domácnostiach a skúmali aké a koľko čistiacich prostriedkov sa u nich používa. Zaujali ich aj výstražné značky používané na obaloch čistiacich prostriedkov, ako aj ich správna separácia. Starší žiaci podrobili dôslednému skúmaniu kozmetické výrobky, ktoré bežne používajú, a zisťovali z čoho sú zložené. Nezaháľali ani stredoškoláci, ktorí študovali ekoznačky na kozmetických výrobkoch.

Naša kampaň Učiteľ v akcii sa blíži do finále a na jún sme pre vás pripravili poslednú tému Raz a dosť o jednorazových plastových obaloch a plastových vreckách.

Tešíme sa na vaše príspevky za mesiac jún, zaujímavé fotografie z aktivít a spätnú väzbu.

Celkové vyhodnotenie kampane bude začiatkom júla, kedy uverejníme aj výhercov v kategóriách: najaktívnejší učiteľ (najviac vyplnených ,,echo formulárov"), najkreatívnejší učiteľ (najzaujímavejšia adaptácia aktivity) a 3 najaktívnejšie školy (najviac vyplnených ,,echo formulárov" od rôznych učiteľov z jednej školy).

Podobné články